Комплексний інтернет-маркетинг

Дане поняття є унікальне рішення для бізнесу з використанням інструментів, індивідуально підібраних для кожного конкретного випадку і проекту. В
комплексному маркетингу інструменти підбираються не за фактом свого існування, а вже після визначення конкретних завдань і цілей. Вони включають в себе SEO, SMM, контекстна реклама, веб-аналітика і контент-маркетинг. При цьому використання кожного з цих напрямків маркетингу окремо буде не таким ефективним, як комплексний інтернет-маркетинг.

Що включає в себе комплексний інтернет-маркетинг

Головною метою проведення комплексного методу просування є підвищення конверсії користувачів сайту в потенційних покупців товарів або користувачів послуг. Він
заснований на чіткій взаємодії трьох найважливіших інструментів інтернет-маркетингу: SEO, PPC і SMM.

SEO - Просування сайтів

Комплексне SEO-просування забезпечує зростання позицій сайту в пошукових системах. Це має велике значення, оскільки перша позиція в пошуковій системі забирає 70% від загального трафіку всіх запитів. Це дозволяє зробити сайт стабільним каналом для залучення постійного потоку клієнтів. (Перехід на сторінку з описом послуги).

PPC - Контекстна реклама

PPC включає в себе налаштування контекстної, медійної та торгової реклами в Google Ads та Яндекс.Директ. Медійна реклама є найшвидшим способом залучення потенційних клієнтів на ваш сайт. (Перехід на сторінку з описом послуги).

SMM - Маркетинг в соціальних мережах

SMM є комплексом робіт, спрямованих на просування компанії, її товарів та послуг в соціальних мережах, таких як Facebook і Instagram. Кожна соціальна мережа має свою аудиторію і формат подачі контенту, що дозволяє охопити найбільшу кількість користувачів. Таким чином, бізнес зможе вести діалог зі своїм споживачем безпосередньо і отримувати зворотний зв’язок в зручній для користувачів формі.

Скрізна аналітика

Для ефективної роботи рекламної кампанії, потрібно не тільки якісно вивчити конкурентів, а й забезпечити можливість отримання докладної аналітики про ефективність реклами і просування. Переходи на сайт, конверсії, покупки, ROI, ROMI. Все це дозволить відстежувати і покращувати ефективність маркетингових інвестицій.

Окремі роботи або комплексний маркетинг, що вибрати?

Вкладаючись тільки в один конкретний канал просування, Ви не тільки не отримаєте
повноцінної віддачі, але і ризикуєте марно витратити свій час і гроші. Тільки
комплексний підхід гарантує досягнення всіх поставлених цілей, забезпечуючи
успішний результат будь-якого бізнесу. Бізнес-проект, який зробив вибір на користь
комплексного просування, отримує наступні переваги:

  • формування єдиного іміджу компанії в очах користувачів;
  • оптимізація власного бюджету, виключаючи витрати на неефективні канали
    просування;
  • використання найбільш перспективних інструментів для залучення клієнтів – за
    рахунок системної роботи одночасно за кількома напрямками збільшується
    охоплення цільової аудиторії;
  • зменшення часу реагування на запити користувачів, що покращує рівень
    сервісу і репутацію компанії;
  • визначення найбільш ефективного каналу продажів;
  • якісне отримання цільових клієнтів і лідів з мінімальними витратами і в
    найкоротші терміни.

Тарифи на комплексний маркетинг

Вартість надання послуг комплексного просування розраховується суто індивідуально
для кожного конкретного випадку. На формування ціни впливають такі чинники:

  • масштабність і вік сайту – більш старші ресурси користуються великою довірою
    у пошукових систем, ніж нові сайти (до 1 року);
  • використання платних сервісів;
  • особисті побажання замовника;
  • скорость выполнения всех работ;
  • необхідна замовнику кількість лідів.

Незалежно від остаточно сформованої ціни, ми гарантуємо своєчасне і
якісне виконання робіт.

Давайте обговоримо Ваш проект!

З 9:00 до 18:00
Для загальних питань
З питань співпраці
м. Київ,
вул. Мельникова, 83А